Mitä on digitaalinen palvelumuotoilu? Olisiko siitä hyötyä liiketoiminnallesi? Miten päästä alkuun?
Tervetuloa mukaan kaksipäiväiseen maksuttomaan tietoiskuun, jossa opit digitaalisen palvelumuotoilun perusteet.
Kahden aamupäivän aikana opit mm.:
- Mitä on digitaalinen palvelumuotoilu?
- Mitä voi ja kannattaa muotoilla?
- Miksi asiakaskokemukseen ja sen muotoiluun kannattaa panostaa?
- Palvelumuotoilun prosessi ja käsitteet
- Asiakkaan palvelupolun hyödyntäminen käytännössä
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
- Case-esimerkkejä
Oppeja syvennetään välitehtävällä, jonka voit tehdä liittyen omaan liiketoimintaasi. Kouluttajana toimii Mari Kellokumpu Markkinointitoimisto Kuulu Oy:stä.
Aika: torstai 12.10. ja perjantai 13.10.2023. Molemmat tietoiskupäivät kello 9-12.
Paikka: XAMK:in Savonlinnan kampus. Savonniemenkatu 6, luokka SA424.
Lämpimästi tervetuloa! Ilmoittaudu mukaan jo tänään – paikkoja on rajoitetusti!
Sitova ilmoittautuminen kaksiosaiseen tietoiskuun 9.10.2023 mennessä.
Tietoiskun järjestää Vauhtia viestintään palvelumuotoilusta -hanke. Tilaisuudet ovat maksuttomat ja kaikille avoimet.
Lisätietoja: veera.riikonen@savonlinna.fi, puh. 050 473 7272