Hyödynnä asiakkaidesi luomaa sisältöä tehokkaasti – maksuton webinaari 4.6.

Miten asiakkaiden jakama sisältö voi vahvistaa yrityksesi luottamusta ja näkyvyyttä somessa? Tässä maksuttomassa webinaarissa 4.6. klo 9.00–10.30 opit, miten asiakkaidesi julkaisut, suositukset ja kokemukset saadaan osaksi markkinointia. Käyttäjien tuottama sisältö (UGC, user-generated content) on noussut yhdeksi vaikuttavimmista tavoista lisätä somenäkyvyyttä, luottamusta ja sitoutumista. Kouluttajana Emilia Rantala.

Saat käytännön vinkkejä sisältöjen löytämiseen ja yhteistyöhön sekä esimerkkejä yrityksistä, jotka ovat onnistuneet valjastamaan yleisönsä markkinointivoimaksi. Lisäksi kuulet konkreettisia case-esimerkkejä yrityksistä, jotka hyödyntävät UGC:tä osana somestrategiaansa.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen (2.6. mennessä):
https://digiportaat.fi/koulutukset/asiakkaat-sisallontuottajina-nain-hyodynnat-someyleisoasi-ugc-markkinoinnilla/

Emilia Rantala

In Good Company Oy

Emilia Rantala on vaikuttajamarkkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen asiantuntija, jolla on yli kahdeksan vuoden kokemus somemarkkinoinnista, henkilöbrändäyksestä ja tuotteistamisesta. Hän on työskennellyt eturivissä Suomen tunnetuimpien vaikuttajien parissa ja auttanut niin suuria kuin pieniä yrityksiä kasvattamaan myyntiään vaikuttajayhteistöiden ja UGC-sisältöjen avulla.

Live shopping muuttaa verkkomyynnin – maksuton webinaari 11.6.

Live shopping yhdistää suoran lähetyksen, asiakaskohtaamisen ja ostamisen saumattomasti. Tässä maksuttomassa webinaarissa 11.6. klo 9.00–10.30 opit, miten pk-yritykset voivat hyödyntää tätä kasvavaa trendiä käytännössä. Kuulet case-esimerkkejä, vinkkejä tapahtuman suunnitteluun ja näet demon suositulla Bambuser-työkalulla.

Tule mukaan hakemaan uusia ideoita ja oivalluksia verkkokaupan myyntityöhön! Kouluttajana Heljä Kokko.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen (9.6. mennessä):
https://digiportaat.fi/koulutukset/live-shopping-muuttaa-verkkomyynnin/

Heljä Kokko

Champaion Oy

Verkkokauppamarkkinoinnin asiantuntija, tekoälyvalmentaja sekä entinen sivutoiminen verkkokauppias. Kokolla on kokemusta laaja-alaisesta verkkokauppamarkkinoinnista jo vuodesta 2015 ja hän on auttanut satoja verkkokauppiaita ottamaan markkinoinnin haltuun niin kotimaassa kuin kansainvälisillä markkinoilla.